familjendanmark

Alla inlägg den 18 augusti 2014

Av vickie - 18 augusti 2014 22:50

Har varit en lugn dag med min underbara familj. Jag och Zacharias köpte spel som vi spelade   . Och vi hann med lite pyssel igen idag   . Har börjat att hålla på med pyssel extremt mycket, det lugnar ner en och det är så mysigt och sitta och klippa,vika,rita m.m  Här kommer lite bilder .

   

Av vickie - 18 augusti 2014 08:20

I går va det pyssel dag för min och Zacharias del. För det va så tråkigt väder här hela dagen och ville inte sitta framför datorn. Zacharias äruppe i varv för han har skickat brev till farmor och farfar och han har gjort kortet helt själv (lite hjälp med att skriva) . Idag blir det lugn dag med mer pyssel och blir nog att köpa in mer senare så jag och familjen har till jul   .  Vill ju hinna med så mycket innan Zacharias startar på dagis 1 september. För sen kommer han va helt slut, långt att gå dit och hem och sen en heldag på dagis. Jaha nu ska jag gå då jag har en söt son som är hungrig. Ha en underbar dag alla glada.    

Presentation


Namn:Vickie
Ålder:25år
Bor:Danmark

Hej vi är en familj som bor i danmark. Jag kom till Danmark för ca 4år sen. Här bor jag med min sambo och mina två barn Zacharias 4år och Theo 9 månader.



Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Augusti 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards