familjendanmark

Direktlänk till inlägg 25 augusti 2014

sjukhus

Av vickie - 25 augusti 2014 22:13

Idag va jag  på sjukhuset och skulle ta blodprov för ska in till en läkare imorgon och se vad det kan va för fel på mig. Men så när jag kom dit så sa dom att jag skulle komma imorgon. Ocha det visar sig att jag ska ligga i 30min och sen ta blodprover. Men som tur va så kunde jag gå till läkare fort när jag va klar. Så är lite nervös vad dom kommer ge för svar och vad det är för fel. Men nu till helt annat    bakade idag kladdkaka med marabou mint krokant i. Det va otroligt gott hehe. Säger god natt och ha en bra kväll alla där ute        

 

       

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vickie - 31 augusti 2014 21:51


Här i Tønder har det varit festiva  i ett par dagar. Och det har varuít mysiget för vi ka se se allt roligt från fönstret. I morgon startar Zacharias dagis och han är glad för de. Och nu har vi äntligen fått en dagmamma till Theo. Så han startar 1/10...

Av vickie - 28 augusti 2014 21:52


Fick tid till att ta mer blodprov. Och så fick Zacharias brev från sjukhuset att han skulle komma den 4 September och prata och de hela innan vi få tid till operation. Bärjar va lite nervös men det hör väl till att alla mammor blir galna när deras äl...

Av vickie - 27 augusti 2014 21:20


Är jätte trött båda barnen vaknade kl 06.00 idag igen. Va på sjukhus i går eller både jag och Zacharias. Jag gör en utredning om blodpropp just nu. Och Zacharias va och skulle se om det blir oberation eller inte. Och det kommer det bli så nu väntar v...

Av vickie - 23 augusti 2014 20:57

Sorry att jag inte har skrivit mycket just nu. Det är för min dator krånglar nu tyvärr   . Men glada nyheter fick hem mitt LootCrate box med roliga saker . sen fick jag också hem min t-shirt som jag beställde helt ok faktiskt   . Kan inte vänta tills...

Av vickie - 20 augusti 2014 21:32


Hatar min dator just nu! allt krånglar men jag har ej råd att köp en ny  . Fick hem byxorna som jag köpt på H&M super söta. Så nu har Theo byxor när det blir mer kallt ute. Zacharias är glad för igår gick jag och han köpte en väska i br .Den  han ska...

Presentation


Namn:Vickie
Ålder:25år
Bor:Danmark

Hej vi är en familj som bor i danmark. Jag kom till Danmark för ca 4år sen. Här bor jag med min sambo och mina två barn Zacharias 4år och Theo 9 månader.



Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Augusti 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards